Depresif_polyanna Kızlar enfeksiyon cıktı. Doktor enfexia 500 mg verdi.kullanan oldu mu yan etkisi var mi
aysecakir Depresif_polyanna bende de enfeksiyon vardı. Ben hap kullanamadığım için iğne vuruldum fitil verildi üstüne. Merak etmeyin doktorunuz verdiyse kullanın. Erken doğumu tetikleyebilir bu daha kötü. Allah korusun
gozdecetinn Yoğun enfeksiyonla boğuşan ben :( bir iki kutu antibiyotik bitirdim bunlardan bir taneside enfexia’ydı. Herhangi bir yan etki ya da zararı yok. Sadece biraz uyku sersemlik yapıyor ( ya da ben aynı anda bir kaç ilaç içtiğim için öyle oluyor) bebeğe ya da sana bir zararı yok.Düzenli kullanmanı tavsiye ederim enfeksiyon ilerlerse daha büyük sıkıntılar çıkıyor.
Depresif_polyanna gozdecetinn teşekkür ederim canım. Benim de tekrarladı. Dr. bunu verdi bugun bi de fitil kullanıcam mecbur 🙄