Birbenbirbebek ikincim dekolman sebebiyle acil sezeryan oldu aynı sancıyı çektim 6 cm açılmayla alındım sezeryana. Sezeryan bana daha avantajlı gelsede benim normal doğuma karşı ayrı bir düşkünlüğüm var. Kadının yaratılışı mucizevi bir olay ve buna şahit olarak o zorluğu üstlenmek o bağ,duygu çok çok farklı geliyor. Vajinal dikişler daha kolaydı. En azından iz kalmıyor ve sporla vajina hızlıca eski halini alıyor.