Rabia-T aynı hisleri paylaşıyoruz yemin ederim kilolu insanların hayat enerjilerine hayranım nasıl başarıyolar bilmiyorum ama mutlular 😂 şahsen kilo bende bi takıntı ve ben asla mutlu olamam o bedenle şu an ki durumumun farklı olmasına rağmen bazen kabullenemiyorum ama geçecek bu günler 🤣