Merhaba arkadaşlar hamıleliğimin 6 .haftasındayım fazla yemek yemiyor olmama rağmen felaket bir şişkinlik ve gaz problemi yaşıyorum gece uyumamı zorlaştırıyor . Bunun yanında hapşırınca tam karın altına bir ağrı giriyor bu tarz şeyler yaşadınızmı bi sorun teşkil edermi ?