Tulayy1 ben şehir hastanesine gidiyorum doktorum Erkan bey çok iyi ama detaylı ultrason yapılmıyor şehir hastanesinde zaten randevu alırken de yazıyor detaylı usg bakılmamaktadir diye kadın doğum bı risk görüp seni yollarda bakıyor ama sevjet Yılmaz’a bı bak istersen 3 sene önce orda yaptırmıştım ben ama ozeldeki gibi çok uzun bakmadı bı de Suriyeli dolu pek memnun kalmadim