Minnakpopus Ykfi hamile değilken 12 den önce yapmazdım ancak hamile kaldım kalalı açlığa hiç gelemiyorum 9-9:30 da yapıyorum 🫣🫣
crazyymom Ykfi bizde öyleyiz eşimde aynı bsy değil oğlumda buna alıştı sabah asla yemiyor şuan kahvaltı sofrasindan bunları yazıyorum üstelik bugün ekmek almaya üşendik çorbada söyledik ekmekle geldi hopurdetiyoruz şuan 😀😀
obli Ykfi hamile kalmadan önce bende öyleydim öğleni bulurdu kahvaltı yapmam ama artık dayanamıyorum acıkıyorum, biraz da vicdan yapıyorum sanırım erkenden yapıyorum. 🙈
Tubi545 Ykfi 10 buçukta uyandım hala kahvaltı yapacağım 😁 uyanır uyanmaz bir şeyler yapasım gelmiyor acıkmayı bekliyorum sanırım
Bahar77777 En erken 9:40 gibi kahvaltı ediyorum ama uyanma saatim bellidir hep 10:30 da uyanıyorum 11 gibi yapıyorum