Fraublt-31111 Sedakoccam 5+2 gittim keseyi gördük çok şükür doktor bebek için erken dedi bu haftalarda
Eymenkuzusu Sedakoccam genelde o haftalarda kese gozukuyor 7. hafta da giderseniz bebegi de gorursunz kalp atsiini da duyarsinz insallah
Sedakoccam Fraublt-31111 masallah❤️ 5+3 te gittim bende haftaya gel görünür dedi ondan erken mi diye düşündüm