Femay kulllanilablr ama içeriklere bakın. Birck koruyucu vs olabiliyor ve pastil kısa bir dönem çok sayıda kullanıldığından o koruyucular sebebiyle yan etki yaratabilir bebekte ilk üç aylık dönemde özellikle . Benm tavsiyem ev yapımı pastil.yapmaniz. ben kendim yaptım. İçine her türlü baharatı zerdecali vs bir sürü şeyi kattım tadı da çok guzl oldu bildigin cam gibi kırılgan pastuller elde ettm. Ara ara onu atiyorm ağzıma hasta olmasam da. Yapılışı da zor değil. Her şeyi su ve şekerin içine atıp şerbet kaynatiyosunuz sadece. Bu kdr basit. Sadece kıvamı önemli onu da bir bardak suya atarak belirliyorsunuz. Damla olup dipe öyle düşüyorsa ve yağlı kağıda biraz döküp soguduktan sonra direk cam gibi kiriliyosa olmuş demektir. Refikanin mutfağı YouTube kanalında tarifi var. Güvenilir bı şekilde yapıp sağlıkla tüketin bence. Ben birkaç kez yaptım. İçine tarçın karabiber toz biber karanfili ezip vs zerdeçal zencefil her şey koydum yaptım. Deneyeblrsnz güvenle. Ben karabiberi ve zencefili bol.koydum biraz boğazımı yaksın diye ve efsane yumuşatıyor boğazımı. Hem koruyucu katlı maddesi ya da renklendirici açısından riski yok hem de iyi gelir vücudunuza, boğazınıza.