tugrulunannesi Hanımlar yeni gebeyim, daha önceki gebeliğimde ücretsiz alıyorduk oksaparı, su an ücret çıkıyormuş, ücretsiz alanlar var mı neye göre ücret çıkıyor bilgisi olan yazarsa memnun olurum
Qqoblog tugrulunannesi merhaba doktorunuzun kliniği var mı SGK ile anlaşmalı değilse ücret ödemek zorundasınız ama hastanede ve sgk ile anlaşmalı ise rapor çıkartması gerek. Bende ilklerde birsürü para ödüyordum sonra doktorum kendi kliniğinden hastaneye geçince rapor çıkarttı ve 3/1 fiyatına alıyoruz
tugrulunannesi Qqoblog ilk beneğimde ücretsiz bi şekilde alıyordum, bi kaç eczaneye danıştık artık her türlü ücret çıkıyormuş, ilk iğnelerimi aldık belli Bi miktar ödedik biz de