perikizmom_ Doğumdan sonrada bu hamilelikte olduğu gibi bi buhran yasayacakmiyiz normal halimi çok özledim rabbim bebeklerimizi sağ salim kavustursun bizede normal halimize kavustursun sağlıklı ve bol moral neşeyle inşallah