honey34 İnşallah canım ben de Evet duydum dura test diye ben kullandım onu sanırım yanlış değilsem ama erken mi kullandığımı bilmiyorum bana negatif vermişti ben ondan bir hafta sonra mı net tam hatırlamıyorum onu yaptığımda yumurtlamamın 12 günüydü sanırım ama ben o ay 2 yumurtlama gördüğüm için sanırım ikinci yumurtlamamın üstünden hamile olduğumu öğrendim