Begleyna eğer siz isterseniz gönderirler eve, benim sancılarım duzensizdi aynı sizin gibi ebe istersen evine git yada dışarda dolaş hastane piskolojisi etkileyebilir seni doğum yapanların seslerini ister istemez duyabilirsin demişti ne zaman sancidan adım atamaz duruma gelirsen şakaklarindan ne zaman ter akmaya başlarsa o zaman gel eğer aksi bir durum olmadıkça suyun gelmedikçe demişti evime gittim eşimle sancimi karşıladım sancılar 10 dakikaya düşünce hastaneye gittim ebe erken gelmişsin demişti ne acilmam vardı nede suyum gelmişti gece 23:50 de yatış yapildi sabah 9:45 de doğumum oldu saat sabah 7 ye kadar sancılarım hep 10 dakikada bir girdi yediden sonra sancı başını göstermişti artık anlamıştım doğum yaklaşmıştı daha sonrada suyum geldi doğumum oldu isterseniz sancinizi evde karşılayın 39+5 de doğumum oldu