_haticeeee_ önce kadın doğum doktoruna kullandığın ilacı söylüyorsun ben bu ilacı kullanıyorum doğumda bi sıkıntı yaşamam dimi diye sor zaten seni direk nörolojiye yönlendiriyor nöroloji doktoru normal doğuma uygundur veya değildir diye kağıt yazıp veriyor kadın doğum doktoru ona göre ilerliyor doğum planlamasını benim nöroloji doktorum normal doğum yapamazsın bebek strese girer ne bebeği ne seni riske atamayız zorunlu sezeryan olacaksın dedi o şekilde doktoruma bilgi verdim doktorumda tamam dedi