Yenianne6161 Selam kızlar dün geceden beri çatı bölgemde ağrı var sürekli de tuvalete gidiyorum küçük abdest icin şu an karnım sert çocuk hareketli ama sanki karnımın üst tarafı bomboş alt tarafında agirlik var normal mi bu durum
12betul Yenianne6161 artık son haftalar muhtemelen doğum kanalına girmiş canım ondan o baskı . Ya tabi böyle olunca hemen doğum da diyemeyiz . 36+3 üm o baskı hali bende de var hatta 2 gün önce düzenli sancıdan hastaneye gittim açıklık yok diye geri geldim . Şimdi de sancılarımın arası çok uzun oldu . Artık pozisyon alıp doğuma hazırlıyor bence
[silindi] Yenianne6161 kızzzz gerçekten mi 🥹🥹 ay hadi kanala girdi herhalde karın düşmesi doğum yakın demekmiş, kardeşim öyle der 🥹 sağlıkla kucağına al inşallah 🌸
Yenianne6161 Pelnztrk valla ilk çocuğum burda millet neler neler soruyor bende sorayım dedim bugün ilk defa bu kadar yoğun hissedince :)
Pelnztrk Yenianne6161 sor tabi canım çekinme zaten , ama normaldir bu haftada :) sen hazırlıklarını yap hazırda bekle 🤭