Elif-ayaz Cuma günü gece yatarken kıyma çıkardım buzluktan cumartesi rahatsız olunca yapamadım ama buzdolabının altındaydı dün de birazını pişirdim birazı kaldı bugün de kalanını yapsam bozulmuş mudur acaba
Serap09 Elif-ayaz bnde gecen köfte yapacaktım gecen salı çıkarıp dün yapmıştım gayette yedik sıkıntı olmadı ve kokusuna bak zaten Bn kışın sorun oldugunu sanmam yaz olsa neyse
Hamide_00 Elif-ayaz canım ben çıkarıp yapmadığım da geri koyuyorum buzluğa ikinci de hemen çıkarınca yapıyorum ama çıkarıp tekrar koymuyorum bişey olur belki diye
Elif-ayaz minikbebegim06 aslında çok beklemedi cuma günü gece yatarken çıkarıp altına koydum zaten sabahına bile tam cözülmemisti 2 gün olmuş oluyor ama hamile olunca riske atmak istemedm