Kızlar şimdi doktordan çıktım 37 haftalık gebeyim 35 haftadan beri sürekli yalancı sancılarım oluyor ama doktora söylüyorum (devlet) nst de toka takmıyor gecen hafta takıldı bir kere çıktı sancım ama şimdi yine kontrolüm vardı gittim bana sancımın olup olmadığını sordu yok dedim yoktu çünkü ama gün içinde vajinamda oluşan ağrıları bel ağrılarını söyledim oda bunlar normal olacak bu zamanlarda artık dedi bebek kanalda mi diye sordum kanalda olsa duramazsın dedi acaba bu doğru mu? Kanala bebek girince duramazsın ne demek mesela 🤦😂 hemen dogururum anlamına mı geliyor yoksa ağrı açısından mi söyledi pek anlamadım 🤦🙈