Hamilelif Sabah 6 da yine sancı ile kalktım adet olacak gibi 8 e kadar baya sürdü ara ara sonra nişanım geldi ama gün içinde düzenli bir sancım olmadı ne zamana gelecek ki bu kız 👧🏼 beklemek çok zor
Bursa Hamilelif Bizde 40+2 olduk bugün kontrolüm vardı nst de şancı yüksek çıktı ama hissetmedim acilmamda 1 cm bebekte dogum kanalına girdi ama ne bi nişan ne bi şu hiç birşey gelmedi daha.
Hamilelif Bursa benim nişan bir kerede de gelmedi heralde o yüzden devamlı sancı Yok sancı oldukça nişan geliyor heralde o bitince başlayacak
secilertu Ben de 40 oldum bugün benim kız da çok nazlı çıktı gelmiyor hala hiçbir belirtim de yok Pazartesi günü suni verilecek bilmiyorum artık 🙄
secilertu Hamilelif hayır canım 41. Haftada verecek suniyi hemen düşünmedik 41’den sonra 1 hafta beklemiş olacağız çok şükür suyu da kalp atımı da normal sadece daha fazla beklemek istemedik
nuriltemir Bende 40+4deyim sancım yok 41.haftaya kadar beklicez olmazsa suni sancı verilecek çok korkuyorum kendi sancım nasıl gelir acaba 🙄
secilertu nuriltemir artık sorunu kendimde aramaya başlıyorum acaba sorun bende mi neden rahmim kendiliğinden kasılmıyor diye 😔 ben de 40+1 oldum yok maalesef belirtiler..