sedamusa Sabahtan beri üç dört defa sol tarafımda içten gaz çıkarıyorum gibi bi hareket oluyor bebek mi anlamadım gazım yok sol tarafım hareketli anlamadım bugüne kadar daha bişey hissetmemiştim anlayamıyorum da bilenler cevaplayabilecek mi lütfen 🥹
dygsss sedamusa bende de dün yemek yeyip uzandıktan sonra sanki içimde birşey döndü 15+4 üm çok değişik oldum bağınsak hareketi değildi ama bu zamana kadar hiç öyle olmamıştı ☺️
cylnmy benim de 15+3 bugun ama daha hissedemedim, biraz yağlıyım ondan sanırım. :D Arada böyle pıt pıt oluyor ama sanki gaz gibi de.
sedamusa cylnmy bende de ilk kez oldu bağırsaklarım yer değiştiriyo gibi üst üst olunca anladım gaz değil ilk gebelik olunca insan tam anlayamıyor ☺️
Merve_kucuk sedamusa Yok daha yâda bilemiyorum anlayamadım 😅 Kızımı aşağı yukarı bu haftalar da hissetmiştim. Yakındır bence.
sedamusa Merve_kucuk cinsiyet öğrenebildiniz mi peki benim randevu çarşamba bakalım öğrenecek miyim ☺️
Merve_kucuk sedamusa 30 Aralık randevum var gösterirse öğreneceğim inşallah ☺️😅 en son 11 haftalıkken gitmiştim uyuyordu göremedi doktor.
dygsss sedamusa evet güzel insan bi değişik oluyon az öncede mandalina yedim oturuyordum yine oldu aynısı 🥹🥹🫶🏻
sedamusa dygsss ayy demek ki bundan sonra sizin ki gittikçe hareketlenecek 🥹🌸 benim sabah oldu sonra hiç bişey hissetmedim
dygsss sedamusa ben bişey yedikten sonra hissediyorum kayıyor sanki tekme değil de şimdide çikolata yedim bekliyorum 🤣🤣