Kızlaarr sonunda doğurdum🫠 Birçok kişiyle birlikte bekledik burada o yüzden size de haber vermek paylaşmak istedim. Kanamalarım oluyordu nst sancı cıkarsa ya düzensiz yada hiç çıkmıyordu evde pilatese devam ediyordum meryem ana otuna baslamıstım gün gün suyundan içiyordum o da 2. Gün baya açılmıştı tam 40 oldugunda cuma günü nst kontrolüm vardı. Sabah 1,2 saat erken uyandım hafif sancılarım vardı ama dayanılmıcak değil yine olup geçecek düzensiz sanıyordum ama 5 dk da bir sancı giriyordu öncesinde hiç birseyim yoktu gece çok rahat uyumuştum 5 dk da bir oldugunda hissetmeye başladım. Neyse kahvaltı yaptık güle oynaya nst geldik. Hiç sancım çıkmadı ama agrım vardı hafiften ebe gördü sancın var nst değiştirelim cihaz eski dedi. Sonra alttan muayneye aldı önce baktı 8,9 cö açıklığın var sen full sün eşim çantanı getirsin dedi ne olduğunu anlamadım😅 Sonra yatışımı yaptılar serum vs taktılar alttan bebeği kontrol müdahale ediyorlar hafif sancılarımda ıkınmaya başladım bebeğin suyu patladı her ıkındıgımda bebek asagıya iniyor ama bıraktıgımda geri gidiyormuş sancım cok yoktu diye bekliyordum onlarda sancım gelsin diye suni taktılar orası biraz kötüydü suniden sonra ıkınamadım çok canım yanıyordu yalvardım sezeryana alın yada çıkarın suniyi dayanamıyorum bu acıyla da ıkınamıyorum diye baktılar ıkınamıyorum azalttılar suniyi sonra ıkınmaya başladım her ıkındıgımda sacını görüyoruz dediler yabas yavaş gelmeye başladı doktorlar karnımdan müdahale etti ve 1 buçuk saat içinde bebeğim dünyaya geldi❤️ sonrası inanılmaz bir duygu zaten doğum sırasında bebek cıkarken cok yırtılmam olmuş bebeğim emmeye başladı o sırada dikişlerim atıldı ve 1 gece kalıp sabahına taburcu olduk çok şükür Allah hepinize kolay doğum nasip etsin🤍🙏🏻