Ozgee_19 sakin olun ve stresi üzerinizden atmaya çalışın rahatlayın stres en büyük sebeplerden bende 10 gün önce doğum yaptım iki üç gün gelmedi sütüm çocuk aç kaldı idrarından kan geldi aç kaldığı için bunların hepsi beni daha çok strese soktu mama verdim bı nebze rahatladım çünkü üç gündür emzir çocuk aç sarılık olucak diyorlardı kafayı yemek üzereydim stresten. Mamayı verdikten sonra karnının doydugunu bildiğim için baya hafifledim ertesi güne sütüm yavas yavaş geldi 🥰 sende sakın olmaya çalış mama vermekten kaçınma önce sen iyi olacaksın ki bebeğin de iyi olsun♥️🌹