GEBES3 bizimde 3 sene oldu evleneli, kan tahlilleri hsg vs hepsini yaptırdım eşimde yaptırdı sorun yok. Amh tahlilinde düşük çıkmış değerim doktor tüp bebeğe yönlendirdi sene başında bende gitmedim. Ağustos ayında hamile kaldım vakit ve nasip diyorum, Allah hayırlı zamanda nasip etsin sizede