piiremsesinannesiii Kullanici4456 kaç aylık benim kızım bütün kitaplarını kemirdi yapboz parçalarını kağıt olan yutmuş annemlerde kakasından çıktı hep 🥹🥹 korkutmak istemem ama içinin rahat etmesini istiyorsan bir gidebilirsin
bebemvebenn Kullanici4456 kaka takibi yapmanız lazım benim kızım da toka yutmustu 9 aylıkken. Tel toka hemde. Valla korkarak götürdük fakat midesinin yikanamicagini söyledi doktorlar ve özel hastaneye gittik. Bebek küçük diye ykayamayiz dediler. Kaka takibi ile çıkar dedi mide eritemeyecgi için. Bagrsaklara zarar verme konusu vardı batar deler gibi ama allahdan kilolu bı bebekdi kızım pek hareket etmiyordu ozamanlar hareketli bir bebek değildi. 3 günün sonunda çıktı toka aynı şekilde hiç erime falan olmamıştı çok şükür. Doktorun yönlendirmesi ile haşlanmış 5 tane kayısı yediriyordum günde. isal olsunda hemen çıksın diye. 3uncu günün sonunda çıktı. Tokada kuzeninin kafasından düşmüş onu yerde görüp ağzına atmış. Kız tokayi ararken farketttm aklıma geldi ki benim kızım elektrkli süpürge gbi yerde ne görse ağzına atıyor du ozamanlar. Yuttugunu falan görmedim ama şüphelendim direk hastneye koştuk. Filmde çıktı . Şükür o çıktıysa kağıtta vikar korkmayin derim 😊
Eylusunanasi2020 Kakasından çıkar korkma😂Bir keresinde kızım 1 yaşındayken kocamın kulaklığının ucundaki küçük slikonu tutmuştu🥲 1 gün sonra kakasından çıktı,o bile çıktıysa kağıt yapışkan her türlü çıkar😂