Herkesin hamileliği bir olmaz ki,aynı zamanda hamile kaldığım bir arkadaşım var. Onun hamileliği inanılmaz konforlu geçti, benimki savaş meydanı gibi😂 kızın ne bulantısı oldu ne kanaması, bende ne ararsan vardı. Hiç öyle düşünmeyin allah nazardan saklasın, inşallah hep böyle geçer hamileliğiniz💖