Merhaba 25 gün önce sezeryan oldum adet gibi yogun kanamam olmadi, ancak 10 gündür falan mesela 2 gün hiçbir şey gelmiyor 3. Gün yine kan geliyor az bi miktar hep bu sekilde devam ediyor sizinde böyle oldu mu acaba anormal bi durummu diye endişelendim