İkizlerime doğum yaptığımda 3 kedim vardı evde. Biri vefat etti yaşından dolayı, ilk zamanlar krizler çıktı sağa sola kustu bitanesi arada çiş yaptı falan ama maks 3 ay sürdü. O da hergin değil. Arada onlarla ilgilenmeyince. Şimdi kızlar 14 aylık oldu beşiğin bi tarafında bi kedim bi tarafında kızım uyuyor. Arada kuyruk çekince falan tokadı yediler ama alıştılar birbirlerine korkma yani, aşıları tamamsa korkacak bişe yok