gizemm0688 çok haklısınız , ayrıca kızlar biz gebeyiz yani çok özel bireyleriz 😊 ben hiçbir doktorun hayır sıra alamazsın dediğine rast gelmedim aksine gebe olduğum için diğer branştaki doktorlar bile direk sıra alıp gelin beklemeyin dediler hep yardımcı oldular. Sizede yardımcı olacaklardır hiç sorun etmeyin