gokyuzubus yaşamadım ama şu an benim de yüksek ihtimalle sezaryen görünüyor 35+1 haftalığız 1 tane miyomum var 8 cm ama doktorum almayı pek uygun görmüyor riske atmak istemiyor çok fazla kanama yapar hem doğum hem miyom almak riskli bir sıkıntı olmadığı sürece seni riske atıp miyomu almam dedi belki miyomun şu anki yerinden dolayıdır bilemiyorum