Merhabaa 27+4teyiz ve 2 gündür bacağımda alt karnımda bir ağrı var yürüdükçe ağrıyor doktorumla konuştum ilk hamilelik bebeğinde kafası asagıda baskıdan olıyordır diyor ama cidden korkuyorum ya ara ara geçiyor ama sonra yine ağrıyor sizde oldu mu olduysa ne zaman geçti ?