Shazaall ben de aynı şeyi yaşadım. ben 9 haftalık falandım. ama benim de sadece kanamam vardı. ağrım yoktu ultrasonda kanama alanı yoktu. daha sonra progestan fitil kullandım fayda etmedi kanamam devam etti. progestan iğneye geçtim. kanamam ilk iğneden sonra durdu. hiiiç içinizi daraltmayın. bazen yerleşme kanaması diyorlar. kan uyuşmazlığınız var mı bilmiyorum ama bizde vardı ondan kaynaklı da olabilir dendi iğne yaptırdım. açıkçası bu dönemde kanaması olmayan gebelik çok nadir etrafımda da gördüğüm kadarıyla. bol bol yatıp dinlenin sıvı tüketin gerekmediği sürece ayakta çok kalmayın. tadını çıkarın geçecek göreceksiniz🥰