Tgbakrc ben ikinciyi beklerken arkadaşımın ilkti sürekli panikle arardı mesaj atardı ama ben de onun yaşadıklarını yaşamamıştım açıkçası ikinci ağır tecrübe oldu bana iki ay öndeydim ondan ben de kesin olacak olur diyordu ne yaşadıysam yaşadı motivasyonumuzu doğru yere kullannalıyız o yüzden panik yapmadan sakın sakin tansiyon ölçmeliyiz 😂 güzelce ısın ilacını da içtiysen geçer ama artık 14-9 müdahale gerektirir demişlerdi bana o sınıra geldiğinde hiç bekleme ama sakinliğini koru analık 🥲🥲😪 duygulandım aniden bende de böyle ataklar oluyo