Merallglsvn evet o şekilde yapılıyor benim açlık 82 1.saat 186, 2.saat 161 çıkmıştı şekerim sınırda diyet yapıyorum. Ama dediğim gibi hepsinin bir olması tuhaf. Genelde 1 ve 2saat arasında da oynamalar oluyor bi doktoruna sor istersen belki onun ekranında farklı gözükür