Valla eşimin işyerinde arkadaşlarının çoğu Zercan hanımda doğurmuş ,onu tavsiye ettiler,biz burda yeniyiz,çok tatlı bir doktor,ben tahlillerimi yaptırmak için devlet hastanesine gittim,gitmişken muayene olayım dedim,yüzüme bile bakmadılar, sekreter daha çok konuştu ,ama zercan hanım ne yiyip içeceğime kadar detaylı anlatmıştı ilk muayenede ,dikkat edilmesi gereken birsürü durum hakkında bilgi verdi,kendimi güvende hissediyorum,çok bilgili bir doktor,ama zam yapıldı, doğumu orda yapıcam nasıl olacak bilmiyorum