23+5 günlük hamileyim dun oylenden beri belimde ve kasiklarimda agri vardi bugun aksam birazdaha artti suan arq arq agrim artiyor bir anda geliyor ve nefes almakta bile zorluk cekiyorum agri kesici kullandim esim masaj yapti biraz rahatladi ama suan yine arttti bu durumu yasayan oldu mu aranizda doktorum suan yok izinde ayin 30 randevum var o zmn a kadar beklemeli miyim