Baby_B kaşarlı tost çok severim ama kabızlık olayım çok olduğu için fazla tüketemiyorum hele gece 9 10 dan sonra birşeyler yiyeyim midem aşırı şişiyor çok rahatsız oluyorum 🥲 hafif şeyler ile geçiştirmeye çalışıyorum şuan karnım acıktı mesela yemiyorum yersem çok rahatsız edecek 🥲🥲
Demek ki tostu seviyor kucuk hanım 😅