yeni_anne2 Kızlarr sol ayal bileyim incitme bir yere çarpma durumu olmadı ama iki gündür agriyor sebepsiz bir şekilde kas gevşetici kulanmak zararlı mı bilgisi olann varr mıı 🌸
[silindi] yeni_anne2 canım vücudun ağırlık merkezi değişiyor ve ödem… Benim de ayak bileklerimde ağrı var tuzlu suya koyuyorum birz hafifletiyo
elifbusra13 Bebekle alakası olduğunu sanmıyorum ama hamileyken kas gevşetici tarzı ilaçlar kullanılmıyo diye biliyorum. Bende de o durum vardı d3 eksikliğinden kaynaklıydı siz d3 ilacı kullanıyo musunuz
yeni_anne2 elifbusra13 evttt kulanıyorum ağırlaştırım diye şişme agrı ödem durumu mu oldu diye düşünüyorum artık
yeni_anne2 [silindi] Allah razı olsun canım sağol iki gündür sanki incinmiş bir yere çarpmış gibi agriyor yürüyemiyorum bille agriyor yürüdükçe maalesef
[silindi] yeni_anne2 benim de öyle inan ki yürümek istemiyorum, tuzlu su biraz hafifletiyor belki sana da iyi gelir 🤲🏻