Blogda hep görüp “Allahım bu günlere ben de gelebilecek miyim?” Dediğim o güne geldim çok şükür. Artık çift sayılara düştük kızımla 🥹 Şu an karnımda bir o tarafa bir bu tarafa yuvarlanırken kucağıma almak için sabırsızlanıyorum. Allahım isteyen ve layık olan herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah. Korktuğum ve bir o kadar da sabırsızlandığım doğumuma az kaldı 😅 Sizin kaç gün kaldı korkuyor musunuz dertleşelim biraz 🥹