betic merhaba kızlar benim yavrum on haftalık ama doktor 11. hafta gibi dedi yani kulağa kötü gelmiyor ama erken mi doğacak yani anlamadım ki
Burcuilker1 betic merhaba benimde oğlum hep önden gitti 1 hafta falan 40.haftamda doğdu tam sadece biraz tontişti kendisi🤗
betic Burcuilker1 hahaha oyy allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin benimkinin cinsiyeti bile belli degil dahaa😂🧿