Arkadaşlar merhaba ilk günden beri bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum arada bir çok nadir seyiriyor gibi oluyor doktora da söyledim kalp atışları var dedi devlet hastanesine gidiyorum ama daha önce 2 gebelik geçirdim ve çocuklarım bir dakika durmuyordu bu haftalarda bunda sabah hissettim gün içinde hiç hareket etmiyor bir arkadaşım folik asit kullandın mı dedi gebeliğim boyunca hiç kullanmadım yazmadılar korkuyorum neden böyle acaba