Minnaksever Dilaraklnc3 bugün 33 oldum bı kısmını yıkadım yarın kalanı yıkayıp ütüleyip hazirlicam inşallah
Rvd Dilaraklnc3 34. haftada hazırlıklara başlamıştım bavul vs her şeyi hazırlamıştım sizin için daha erken gibi😇
Baby_B Dilaraklnc3 ben 26.haftada yikadim 27+2deyiz simdi Bel agrim basladi 4 gundur ve iyiki yikayip utulemisim dolabina yerlestirmisim diyorum🥰 Geçe bırakmaayin bence🥰
keyfimin-kahyasi-misin Dilaraklnc3 Kalmamak en iyisi 25+5 deyim sbi haftadir nefes darlığı ve bel ağrısından perişanım Bı on güne kadar yıkamayı düşünüyorum annemlerin alacakları varmış onlarla beraber
Beyzadrs Dilaraklnc3 eğer beliniz vs ağrıyorsa ağırlaşacağınızı düşünüyorsanız erken yapın bence, çok erkem olduğunu düşünürseniz yıkayıp ütüleyip sarabilirsiniz isterseniz örtebilirsiniz vs.
Edanursoylu Eğer hersey tamamsa bence yapılıp kaldırılabilir böyle şeyler birazcık yorucu oluyor 🌸 Ama eğer iyi hissedersen 30. Haftanda da yapabilirsin
DidemB Dilaraklnc3 27 haftada yıkadım 29. Haftada hastane çantam hazırdı neredeyse 🫣 eksik filan aklıma geldikçe ekledim.