Bende bugün tam 36 haftalık oldum 🥲Benımde çok ağrılarım kasılmam çok oluyor bu doğumu sezaryen düşünüyordum tüpleri bağlatmak için ama yapamıcam galiba cesaretim yok ilk 2 doğumum normal oldu sonrası daha kolay geliyor bana toparlanması 😊 Diğerleri 39da oldu bakalım bu nezaman gelicek 😇