minaa_2356 Canım ben ilk gebeligimde hiç boyle olmadım bunda sürekli böyle arada hala da karnım ağrır en son korktum eşime dedim acaba düşük falan mı yapıyorum ertesi günü randevum vardı gittim bebek gayat iyiydi kalp atışı da duyuldu hatta doktora sordum normal dedi birşeyin görünmüyor yani bende çekiyorum acıyı mecbur 😂