Ah kızlar o kadar nefret ettim ki bundan size anlatamam hamilelikte en çok zorlandığım bu oldu bir kaç gündür aslında rahattım oh dedim ne güzel midem yanmıyor ama sanki o günlerin acısı çıkarmışcasına bugün o kadar yanıyor ki tahin yedim kaşık kaşık soğuk süt içtim şuan gecenin bu vakti sakız çiğniyorum iyi gelir diye iyi gibiyim ama ben böyle birşey hiç görmedim 32 haftalık hamileyim artık doğursam da bu şikayetlerden kurtulsam diyorum :(