Gayeaydin Kızlar Ocak bu ayda hamile kalmazsam Ocak ayında çatlatma iğnesi yaptıracağım ilaçlar iğneler falan toplam ne kadar ücret ödediniz
Neva_aydn Gayeaydin ayenn bende Ocak ayinda çatlatma iğnesi kullanicam bu ay gebelik olmazsa ama ben özelde takip altında olduğum için fiyati ne kadar olur bilmiyorum
eliff__ Gayeaydin canim ben özel hastaneye gidiyorum doktor yumurtanın büyümesi icin femara vermisti 600 tl yumurtam 23 mm oldu 1150 tlye çatlama iğnesi yaptım 20 kasimdaa tutmadi 13 aralik tekrar vurdum 1100 tl oviturelle
Adakiz44 Gayeaydin eylül ayında aşılama oldum femara ile 600 tl femaraya 900 küsür ovıtrelle çatlatma iğnesi aldım bu ay 3. Aşılamamı gonalf ile olacağım 900 lük gonalfi 7500 e ovıtrelleyi de 900 küsüre aldım
Grand Gayeaydin bende bu ay famera ve gonal f kullandım. Famera 600civarıydı gonal F 5100 civarı idi. Sonrasında çatlatma iğnesi verdi ovitrelle onuda 1200e aldım. İnşallah hepimiz güzel sonuçlar alırz❤
Ebruuu1- Ben devlet hastanesinde aşılama olmuştum geçen sene haziran gibi hastane iğne vs 1400 civarı bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam
Gayeaydin Neva_aydn bende özele gidiyorum zaten rahim filmi çekildim kasımda doktorum 2 ay şansınız yüksek deneyin dedi bu ayda olmazsa ocakta gidicez fiyatı belirlemek istiyorum kafamda
Gayeaydin eliff__ uygunmuş o zaman pahalı bir şey değilmiş sevindim valla rabbim nasip etsin inşAllah tutmuştur