Moomtoobee Kızlar belki saçma Bi soru ama hamilelikte sivilce sıkmanın zarari varmi ya bebeğe leke iz falan olur mu ? Yuzumde tek tük sivilce cikiyo ve bazen sıkıyorum eşimde kiziyo sıkma hamilelikte iyi değil diye 🫣😬
seyma0661 Moomtoobee daha saçma ne duyabilirim dedikçe daha daha saçmalarını duyuyorum 🤣 ay ne alaka bazen istemeden de sıkılıyor yani yıkanırken vs 🤣🤣🤣
Bnguuu_102 Başlığı gördğm yok sıkmayın bebekte iz kalır fiye espri yapmaya geliyordum ama postu okuyuncs anladın ki zaten agnı espiriyi size eşiniz yapmış 🤣🤣🤣
Moomtoobee Bnguuu_102 bencede saçma 😁 eşim herseyden korkuyo hiç riske atma diyo saçımı kestirmiyo oje sürme bebeğe zararlıdır diyo deli ediyo beni 😁