Irmakdkm ben yaptırdım. Canan Karatay yaptırmayın diyormuş , bana da çevrem de niye yaptırdın diyen oldu. Fakat, bu yaptırdığımız şeker yüklemesinin dozu günlük yediğimiz 3 dilim baklavaya eşit. Ailemde de şeker hastalığı olduğu için yaptırdık. Sonuçlar güzel , inşallah kızım da aynı şekilde sağlıklı olur. Hepimizin evladı sağlıkla gelsin