@1Ali evde sancı başladığında bi sorun yaşadınmı ben evde tekim eşim korkuyor bişey olur haber veremezsin diyor çocuğa bişey olur diyor doktorda gel dedi gitmedik diye baya ısrar etti bende zorla işe yolladım bişi olursa çağırırım o kadar kötü olmaz sancı hemen diye sizce doğru mu yaptım