Deeerya gkceeclkk üçüncü sezeryanım sanırım bu 38in sonunda olucak Dr cumaları alıyırum dedi cumartesi de haftam doluyo bakalım beklerse kızım 20gün önce oldu beklemedi
Melissayda İlk 38+0 da acil sezeryan oldum şimdi 14 haftalık tekrar hamileyim bende bunu merak ediyorum 38i geçirir mi acaba
Yeliz1910 Bana doktorum genelde 38 de alıyorum demişti pazartesi gün almak için gittim 38+4 anlaştık ameliyat günü o güne denk geldiği için 4 gün daha bekletiyor yoksa 38 de alıcaktı 15 inde olucak inşallah 🙏🏻