Annelikmghb bende de çok çıkar. yani bebekte bağışıklık var mı yok mu bilemeyiz siz yaklaşmayın, yüzünüzü dudağınızı değdirmeyin koklamayın bir süre. elinizi uçuğunuza sürmeyin. bebek için gerçekten riskli. uçuk kremleri gebelikte yasak ama emzirme döneminde bilmiyorum bir doktorunuza sorun. ben eski yöntem yapıyorum sıcak sıcak yakıyorum 🥲 şişmeden direkt kabuk tutuyor