AygyulSina BerilGzl ilk bir paket al stok yapma eger bez bebegin cildine iyi gelmez ise değiştirmek zorunda kalicaksin ben sizdirdi diye degistirmistim allahtan stok yapmamıştım
Deletedmom128 BerilGzl Ben 132 ki bir büyük paket aldım. Bebek hemen büyüyormuş zaten çok fazla yenidoğan almamak lazımmış. Bir de vücuda iyi gelmezse pişik felan yaparsa değiştiririm diye düşündüm . Bence çok almamak lazım
Alyamom35 BerilGzl ben bir paket aldım ama çabuk büyürse elimde kalmasın diye 2. Numarada aldım extradan. Yetmezse bidaha alırım çok kullanılmadı ilk bebeğimde. Prima premium care aldım
MomBse BerilGzl Prima 2 paket 70li 1 numara aldım 2 paket de 108li 2 numara aldım 1 numara yeterli diye düşünüyorum fazla da almak istemedim ne olur ne olmaz belki cildi sevmeyebilir
Beyzan Ben sleepy aldım 1 paket yeni doğan 👶 ama biraz iri bir bebek olacak gibi o yüzden 1 numara da mı alsam diyorum kararsızım
BerilGzl Molfix almayı düşünüyorum umarım iyidir 🤔 2 paket 40lı alsam yeterli olur heralde yenidoğan için
balinannesi20 132 li molfix yenidoğan aldım sadece pişik falan yaparsa değiştiririm diye stok yapmadım 🤷🏻♀️
merved Bence stok yapılmamalı pişik yapar sızdırır bişey olur boşuna o kadar bez boşa gider. Bikaç bez markası var bitanesinden başlicam ben mennun kaldığımı bulana kadar bakıcam ona göre devam edip çok çok alıcam
Cigdem61 BerilGzl ben bir paket molfix bir paket prima aldım. Stok yapmak bence doğru değil bebeğin cildine her bez iyi gelmiyor. Duruma göre hareket edilir.