Merhaba arkadaşlar bulantılarım ve baş ağrım o kadar arttı ki kendimi yataktan zor kaldırıyorum. Çalışıyorum ve yarın işe gidebilecek gibi kendimi hissetmiyorum ama şuana kadar biraz rapor almış bulundum ve yöneticimiz de bana neden sürekli hasta olduğumu soruyor ve pek anlayışlı değil maalesef. Hamile olduğumu söylemediğim için de durumumu anlamıyor ve anlayışlı davranmıyor. Eşim de beni pek anlamıyor ama kendimi yataktan bile kaldıramıyorum bulantılardan dolayı. Kusuyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.